tirsdag den 19. oktober 2010

Fødselsdag, jul, fødselsdag, jul... osv osv...

Så nærmer min fødselsdag sig.. 14 dage endnu... Så nærmer jeg mig endnu engang de 30, men er egentlig ikke bange for at blive ældre... ;-)

Julen nærmer sig også med hastige skridt, så er det tid til julebag og hygge med de nærmeste.. Elsker julen... Ved ikke hvorfor, der er bare et eller andet over julen jeg Ikke ville undvære... Julemaden er jo heller ikke at kimse af... hehe... Jeg håber det bliver en hvid jul, men det tvivler jeg desværre på, da vi jo havde sne sidste år, og vi åbenbart ikke kan have det hver år! Pfft....

Ville også gerne prøve at have sne på min fødselsdag... Bare en enkelt gang... Eller mere selvfølgelig... Men det bliver nok som det normalt er om efteråret.. Gråt, koldt og blæsende... Misforstå mig ikke, jeg synes det er fantastisk at have fødselsdag på den tid af året hvor det er flottest udenfor.. Røde farver på træerne... Intet slår en kold efterårs/vinter morgen med solskin og frostgrader... Elsker det!

Nåå men det var vist alt for denne gang, må I alle have en fantastisk dag og et dejligt efterår! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar